onsdag 27 februari 2013

Sol och hundskit

Ledig onsdag, har fått reda på via apples support sida att vår Mac med vårt serienummer omfattas av hårddiskbyte pga att i vissa serienummer sitter dåliga hårddiskar som låter som en trasig traktor och sedan packar dator ihop. Så håller mig till mobilinlägg tills stationära datorn är reparerad. Lite skönt och positivt att det inte innebar en fördyrande omkostnad denna gång iaf. Underbar solig och vindstilla dag kanske 1-2 minus grader. Fågelkvitter och lite dofter ifrån naturen. Toppen. Sitter vid vår södersida och lapar sol. Låtsas att jag är någon annanstans mer söderut. Varit ute med grannhunden och förbannar alla de hundägare/ rastare som inte tar upp hundskiten efter sig. Har man skaffat hund ja då får man lov att plocka upp efter sin hund. Nu när snön smälter undan lite, så ligger det hundskitar ta mig f-n överallt. Vidrigt, ingen skulle acceptera om jag går ut och sköter mina behov utmed gång och cykelbanor. Så hundägare som inte tar hand om sitt avfall. SKÄRP ER!! Ha en fin dag annars .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar