onsdag 20 februari 2013

Fryser

 Sonen hade friluftsdag med skolan idag. Ur hans klass var de 3 personer som valde utförsåkning. Sonen och 2 tjejer ur klassen. Tyckte jag var tufft av sonen att göra som han själv ville och inte följa majoriteten av klassen och speciellt killarna då. Dottern och sonen hade varit och hämtat ut hyrskidorna igår. När vi provar pjäxorna vid skidbacken, ja då är de 2 storlekar för små, strl 41 när han har strl 43. Hyrbutiken är inte öppen. Ja bara pressa ner fötterna och åka för sonen hade längtat så mycket efter detta. Sedan var vi där en timme innan utsatt tid, vi hade tagit fel på tid och jag som är så frusen blev djupfryst redan ifrån morgonen. När jag hämtade sonen hade han haft jättekul. Sonen med rutig byxor.
 Sedan har jag frusit hela dagen så jag tappade upp ett skumbad i jacuzzin och slog upp ett glas rött för att få igång blodcirkulationen och låta strålarna knåda mig varm.
 Funkar, nu känner jag att jag har cirkulation igen,då blir jag så här glad. :) Har Jo Malone badskum ett härligt skum men älskar Molton Brown mest.
Längtar efter vår och kunna använda vita byxor som jag tycker är jättefräscht. Här vill jag bara visa "fynd" ( provar vad jag vill ha på mig till  AW imorgon) Tröjan är marinblå med lite längre längd bak, köpte den på rean för 150kr på LaRami och hör och häpna den vita byxan för 25 kr på Lindex rean :) har inga problem att handla både billigt och dyrt. Snarare försöker jag skärpa mig lite och handla lite mer förståndigt och mindre även om faktiskt Prada och systermärket miumiu är en favorit som jag gärna handlat av. Men sedan känns det slöseri med pengar ibland och jag tycker man kan blanda och fynda är det absolut roligaste som finns. När jag köpte tröjan skrattade väninnan Babs och sa " ja, den är du men det är ju INTE så att någon kommer säga " åh, har du köpt en ny tröja". Det stämmer, man hittar en stil man trivs i. Haha hon har så rätt. Bara fortsätt längta efter min make, det var långa 5 veckor denna gången :)Imorgon AW med de gamla arbetskamraterna,blir nog ett inlägg sent på kvällen. Ha´det gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar