tisdag 12 februari 2013

Snö snö snö

Ja, rolig dag på arbetet. Sköterskan och jag skrattar och fnissar det är härligt att få ha det bra. Sedan var det fettisdagen och en av kollegorna hade köpt semlor till allihopa jättegulligt. Älskar semla.
Sedan på lunchen hade vi riktigt tjejfniss och pratade om den omskrivna boken som sålts slut i världen men då blev det för fnissigt tyckte den manliga kollegan och återgick till arbete, ja rasten var ju i princip slut ändå. Det är härligt att skratta och ha kul på arbetet. Brukar alltid ha kul speciellt med mina kollegor rakt över mig. Men när det är harmoni hos alla utövare blir det riktigt gott.

Nu på kvällen varit över hos våra vänner och grannar och ätit lite kvällsmat. Det blev en sen kväll på arbetet,var inte hemma förrän till 19.00 hur skönt är det inte då få komma till ett dukat bord? Jätteskönt.

Ja sedan snöar det i vanlig ordning, var endast igår man slapp ifrån skottning. Har skottat 2gånger redan i kväll och snö lovas tydligen hela 10 dagars prognosen, yippie...or not!Bild visar snövall i söndags och nu fylls den på igen på Norrmalms parkering. Grr

Nu lite tv soffa och se om man kan komma i kontakt med älsklingen nere i SA och se om han mår bättre, åt tydligen ngt dåligt igår och fått vara på toa inatt. Han är min soulmate, min andra halva. Som jag längtar efter han nu så han får gärna höra av sig snart :)

Imorgon skall jag arbeta då min kollega inte mår bra så jag måste komma ihåg det imorgon bitti så jag inte glömmer av det och sover vidare.... Skön kväll allesammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar