måndag 28 januari 2013

Foten..den foten!

 Måndag och idag flög maken iväg i 5 veckor. Jag fortsätter och beklagar mig lite, sorry för det. Denna vy såg jag mest hela dagen igår ifrån soffan. Låg med foten i högläge, för det kändes skönt.
 Idag är värken i leden nästan helt borta och det är så skönt att slippa den, den var som tandvärk fast i foten då :). Men idag har foten svullnat upp lite igen och blivit varm röd och vätskande. Suck hur kan det bli så här för kattbett, inga bara ben i sommar kommer väl likna en zebra eller något då detta är läkt!!
 Närbild på min stackars fot, rolig måndagslektyr inte sant :) Är i en riktigt tycka synd om mig fas :), nä då, ska nog slippa en amputation är bara lite dramaqueen :) jag är mycket medveten om att det finns dem som har det mycket värre på riktig än mina katt bett och rivmärken.
Ja för att vara lite glädjeämne också....hurra det töar, hurra det töar det var ju roligt, hurra! + 3 grader idag och lite regn mellan varven det är grejor det. Bort med snön och in med värme och sol. God kväll kära läsare ! Det går mot rätt årstid, men det kunde få gå fortare nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar