torsdag 13 december 2012

Amsterdam here I come

Ja, då har det bokats resa till Amsterdam och jag har checkats in. SÅ nervös att jag kan smälla av.
Men hoppas ju att jag skall få en fantastiskt rolig helg. Hoppas jag överlever detta. Shit åker helt själv till för mig relativt okända människor. Har ju bara träffat dem på makens tävlingar och då har ju maken varit med. Nu åker jag själv och skall bo hemma hos dem till på söndag och utan min älskade make. Är helt livrädd, ja men varför gör jag det då? Det kan man ju undra, men dessa 2 personer har ju alltid varit roliga och trevliga och "köper man inga lotter så kan man ju aldrig vinna heller", så jag hoppas ju på att det blir en fantastiskt rolig weekend såklart. Jag åker imorgon vid lunch till flygplatsen och hoppas hinna med en lite snabb uppdatering på bloggen, för under lördagen blir det nog inget skrivet och planen är ju att jag skall vara åter i Sverige på söndag vid 17. 00 tiden om inget negativt händer typ styckmord, drunkning ( jacuzzin) eller flygplanskrasch eller någon bilolycka. Sedan ska jag köra bil i nästan 2 timmar innan jag är hemma vid huset igen. Sonen ska bo hos en vän och hans barn och väninnan och grannen ska mata katten. Vi får väl tro att det ordnar sig. Får väl hyvla vinterbehåringen på benen och bikinilinjen när det ska badas jacuzzi i Holland så de inte tror att det smitit ner ett djur i deras pool. :)

"Dagens pic"- Dottern tar en bild på mig när jag har min deltandställning, har tandreglerat mig på vuxna dar( typ 10 år sedan) men så släppte "retainer" dvs en tråd man har på baksidan av sina tänder för att bibehålla tandplaceringarna. När tråden släppte så letade en tand sig ut i tandbågen mot sin gamla plats, så ville jag inte ha det så jag fick en deltandställning på 3 tänder för att få in tanden som smet iväg, tog 6 månader men sen var det klart. Dottern tyckte modern var så där lagom trendig och snygg med sin tandställning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar