lördag 24 november 2012

To do do do list!

Idag är jag stark- sjöng någon Kenta i melodifestivalen på typ 80 talet tror jag det var. Nä, det är jag inte, stark alltså men jag får spänna bågen lite och ta tag i dagen. På bilden ovan fånar jag mig vid poolen på Abu Dhabi golfklubb, maken tävlar och jag och dottern ligger själva vid poolen då poolen är stängd för medlemmar under tävling. Men spelarnas familjer fick använda den. Men det vara bara dottern och jag där då övriga familjers fruar/barn valde att gå med sin make/pappa runt banan. De som känner mig vet att det nästan aldrig händer. Jag vill ju göra annat. Detta måste jag hinna med i dag:
1) slänga skit på återvinnings stationen
2) Åka till min syster där min sköterska ska hämta upp en säng de ska få bli vid
3) Städa,tvätta
4) Ligga i soffan och titta på komedier
5) Städa, tvätta
6) Laga mat
7) Köpa färdiglagat
8) Damträff/tjej träff i ny konstellation ikväll
Ni ser en körig dag, klart man behöver spänna musklerna inför ett sådant program.
 Bilden är från igår kväll, inne hos grannen/väninnan under vår räkfrossa, sonen och hon är med på bilden och det är ok för dem. De skadades inte heller under fotografering och det var nästan frivilligt för dem att vara med på bild. Behövde inte tjata jättemycket på dem ;)
Jag utövandes det som jag trivs väldigt bra med. Vila, det ska vara gott och leva! Holland i år i september. 27 grader Celsius på ranchen. Maken har missat cuten och tränar från tidig morgon till sena kvällen. Jag tycker killarna är fantastiska som orkar detta och speciellt när det har gått dåligt för dem. Men lilla frugan är en hängiven supporter och sitter hela dagen bredvid maken och blir bränd och ilsket röd. Nja eller snarare så satt jag där sådär lagom länge tills det blev för varmt och tills en annan spelarfru var klar med sin make. Den spelarfrun missar inte sin makes runda en enda gång. Så när hon kom så gick vi och tog lite svalkande dryck. Livselixiret champagne! Ibland är det kämpigt men man får försöka stå ut ;) Så "Dagens pic´s" är allt ovan. Se nu till att ta tag i dagen och gör ert bästa för att må bra. Skit i sådant som inte är roligt, och som faktiskt går att skjuta på. Allt tråkigt går ju inte skjuta på men en hel del kan man det med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar