fredag 30 november 2012

Hipp Hipp Hurra-Nu har det hänt!

 Hipp Hipp Hurra, på min älskade dotters 24 års dag idag. Nu har det hänt, dottern har blivit äldre än sin mor, vet inte hur det kan bli så men tydligen så går det! För 24 år sedan kom det då lilla pyret till världen, inte helt lätt tyckte hennes mor. Den lilla damen utvecklade tidigt ett sinne för det goda i livet. Nu bor damen och läser i södra Sverige och kommer inte hem till sin födelsedag. Men hon kommer hem till nästa helg, vi får fira hjärtat då men då är maken inte hemma istället. Ni ser, sällan hela familjen är samlad samtidigt. Bilden ovan är när hon tar sin student för snart 5 år sedan. Ni ser väl på bilden att hon är väldigt lik sin mor ;) dottern blir skogstokig om man andas att vi trots släktskap skulle kunna vara lika.
På denna bild är vi i Abu Dhabi för snart 2 år sedan ( det var då hon färgade håret mörkare). Nåja, maken kom hem för en liten stund sedan ifrån Spanien, bara för honom att packa om för att sedan på söndag morgon åka till Sydafrika i 2 veckor. Men det ska vi vara glada för att det blev så och det är vi. Just för att han höll ihop sitt kvalspel i Spanien, möjliggjorde det att han kan fortsätta ett tag till med sitt tävlingsspel. Mammas höna, läser du detta, så puss på dig, längtar efter dig! Ni andra därute i datarymden, hoppas att ni får en fin och vilsam dag. Jag är glad att så många läser mitt bloggförsök ;). Jag kan inte se vem/vilka som är inne på bloggen, men jag ser antal besökare och jag ser ifrån vilka länder man tittar in ifrån. Tack du/ni ifrån USA  men även alla i Sverige, Tyskland och Polen och övriga som ibland tittar in. Jättekul och kul om ni ville tycka till lite också, ni förblir anonyma även i kommentators fält har jag förstått det som om man önskar vara anonym.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar