söndag 7 oktober 2012

Christmas cards

Fin söndag med sol om än blåsigt. Man kan inte få allt. En vän tittade förbi på lite kaffe, alltid trevligt att få spontanbesök.

Årets julkort kom i fredags, svårt få hela familjen samlad på bild nuförtiden. Fick ta en 18 mån gammal bild. Årets motiv ser ni ovan. Jag gör ett undantag ifrån min princip att aldrig visa mig eller min familj då de inte har bett om att bli  utlämnade, och jag har svårt att se att någon skulle vara intresserad av att se mig på bild men jag är ju med i bilden också. Men idag saknar jag familjen så och såg då bilden på årets julkort. Så ja, jag tar med den bilden idag. Tar ytterligare en vecka innan hela familjen är förenade igen. Får längta lite till. Jag vill alltid försöka vara klar med julstök i god tid. Så julkorten kommer att skrivas och adresseras nu för att skickas 1 december, som alltid!

"Dagens pic" familjen för 18 månader sedan på hotellet Emirates palace, Abu Dhabi. Vi är på väg ut mot BBQ party on the beach och en minnesvärd kväll, med mat och dryck och kollegor från hela världen till min make och många har med sig sina familjer till denna tävling då allt är så bra ordnat för familjerna. Fantastiskt glad att fått uppleva det.Så detta motiv är familjens julkort 2012!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar